Ikkatrs, kas jau ir sataisījis savu mājas lapu vai varbūt online iepirkšanās platformu, tad ir saskaries ar tādu jēdzienu kā seo optimizācija. Pat, ja Jūs pirmo reizi redzat saīsinājumu “SEO”, kas nozīmē mājas lapu optimizāciju priekš meklēšanas pārlūkiem, šeit var nojaust kāda ir īstā termina nozīmē. Tad kas ir seo?

Mēģinot izteikties saprotamāk, iedomāsimies situāciju, kad esiet sataisījis sev tīmekļa resursu – mājas lapu, kā arī Jūs vēlaties, lai visi to atrastu unn gribētu apmeklēt. Tieši priekš tā tiek izmantota SEO mājas lapas optimizācija. Šeit būs sava veida rīcības shēma, kur apvienots darbību komplekss, kas aizved pie tā, kad Jūsu lapa nokļūst galvenajās pozīcijās mekletājprogrammās.

Uzzini vairāk – http://www.talsuvestis.lv/2020/11/25/kadel-seo-optimizacija-kluvusi-ipasi-nozimiga/

Interesantā seo vēsture un arī adapcija mainīgajiem apstākļiem

Vienlaicīgi ar pamata meklēšanas programmu uzrašanos tālajos 90. gados daudzi dalībnieki saprata, ka viņiem jau ir jāizpēta meklēšanas programmu algoritmi, lai varētu piesaistītu trafiku, kā arī klientus sev. Tajā periodā uzradās izpratne par to, kas ir seo un arī to kādam nolūkam tas būtu vajadzīgs, un parādījās tāda profesija kā “seo speciālists”, kas ir tāds cilvēks, kurš profesionāli nodarbojās jau ar vietņu seo optimizāciju. Šinī periodā galvenokārt bija pietiekoši ar SPAM tekstu, kas pārsātināts ar atslēgas vārdiem, lai būtu augstās pozīcijās.
Jau 1998.gadā Google meklētājprogramma ieviesa PageRank algoritmu, kas radikāli mainīja visu. Līdzīgi kā Google, arī Yandex 1999.g. ieviesa TIC algoritmu. Abi algoritmi tiešām bija līdzīgi un pamatojās uz saites svaru. Lielu apjomu uzsāka ņemt pašas mājas lapas optimizācija.
No 2012.gada meklēšanas programmas uzsākušas sīvu cīņu ar saišu surogātpastu. Viss sākās ar Google algoritma Penguin izstrādi 2012. gadā. Pēc tam jau 2014. gadā Yandex paziņoja, ka tiešām pilnīgi atspēkoja linku ietekmi uz formulu reitingam, un 2015.g. radīja Minusinsk filtru, kurš sodija mājas lapas bloķējot tās par surogātpastu.
Pēc aptuveni 2015. gada jebkurš seo speciālists jau saprata, ka tiešām spēles noteikumi ir mainījušies. Šobrīd jau ir zināmi vairak kā 800 faktori, kas ietekmē pozīcijas reitinga formulā. Vienīgā metode, kā var šodien iekļūt meklēšanas rezultātu pirmo lapu, ir sistemātisks un grūts darbs ar mājas lapu, kur būs pārdomāta seo stratēģija.

Laba digitālā mārketinga aģentūra – nianses kā izdalīt to

Nenoliedzami, mājas lapas optimizācija, kā ikviena cita lieta, tiešām ir apgūstama. Bet, tāda lieta nav vien mājas lapas optimizācija, visbiežāk seo pakalpojumi iekļauj sevī kompleksu pakalpojumu klāstu, kur tiek likts klāt liels profesionālu skaits. Parasti seo speciālists, ir tas cilvēks, kura pienākumos ietilpst seo stratēģija un audits, savukārt, mājas lapu izstrāde jau ir citu darbinieku uzdevums. Šodien eksistē ne viena vien mārketinga aģentūra, kas var nodrošināt apjomīgu pakalpojumu klāstu, ļaujot Jums iespēju pat pelnīt uz informatīvām vietnēm, kur tiek pielietota, piem., google reklāma. Tāpēc šeit nav taupības jautājums, būs jāatrod tā digitālā mārketinga aģentūra, kas jau ir sevi pierādījusi kā arī kuras projekti jau veiksmīgi strādā tirgū. Tādēļ galvenais ir jāsaprot, ka tieši mārketinga pakalpojumi ne vienmēr iekļauj sevī pat optimizāciju, tāpēc jāizpēta tieši digitālais mārketings un arī tajā esošie speciālisti.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *