Ikviens, kurš ir izveidojis sev interneta lapu vai arī online iepirkšanās platformu, jau ir saskaries ar tāda veida terminu kā seo optimizācija. Arī tad, ja Jūs pirmo reizi redzat saīsinājumu “SEO”, kas apzīmē meklētājprogrammu optimizāciju, intuitīvi tiek uzminēts paša jēdziena nozīme.


Tad tiešām – kas ir seo? Mēģinot izteikties saprotamāk, iedomājaties, kad esiet izveidojis savu interneta resursu – mājas lapu, kā arī Jūs vēlaties, protams, lai cilvēki to atrastu unn gribētu apmeklēt. Tieši šim nolūkam būs izvēlēta seo optimizācija. Šeit būs savdabīga rīcības shēma, kur ir vienots darbību komplekss, kas noved jau pie tā, ka tieši Jūsu vietne nokļūst galvenajās pozīcijās mekletājprogrammās.

Uzzini vairāk – https://skaties.lv/zinas/reklamraksti/5-iemesli-kadel-biznesa-attistisanai-jaizvelas-digitala-marketinga-agentura/

Digitalā mārketinga attīstības posmi

Vienlaicīgi ar meklētājprogrammu uzrašanos tālajos deviņdesmitajos gados vairāki dalībnieki saprata, ka viņiem ir jāapskatās meklētājprogrammu algoritmi, lai piesaistītu trafiku, kā arī klientus sev. Tajā laikā parādījās sapratne tieši par to, kas ir seo un arī to kādam nolūkam šis process būs vajadzīgs, pie tam parādījās tāda veida darba profesija kā “seo speciālists”, kas ir tāds cilvēks, kurš profesionāli strādā ar mājas lapu SEO reklamēšanu. Šajā laikā galvenokārt bija pietiekoši ar SPAM tekstu, kas pārsātināts ar atslēgas vārdiem, lai nonāktu pirmajās vietās.
Jau 1998.gadā Google meklētājprogramma ieviesa PageRank algoritmu, kurs radikāli visu izmainīja. Sekojot Google, tad arī Yandex gadu vēlāk – 1999. gadā ieviesa TIC algoritmu. Abi algoritmi bija līdzīgi un balstījās uz lapas svaru. Lielu svaru sāka ieņemt pašas mājas lapas optimizācija.
No 2012.gada meklēšanas programmas ir sākušas sīvu cīņu ar saišu surogātpastu. Viss sākās ar Google Penguin algoritma izstrādi 2012.g. Pēc tam 2014. gadā Yandex visiem paziņoja, ka pilnībā atspēkoja saites ietekmi uz formulu reitingam, pie tam 2015. gadā radīja Minusinsk filtru, kurš sodija mājas lapas bloķējot tās par surogātpastu.
Pēc 2015. gada ikkatrs seo speciālists saprata, ka spēles noteikumi ir mainījušies. Šobrīd jau ir deklarēti vairak kā 800 faktori, kuri ietekmē vietu reitinga formulā. Vienīgā metode, kā var šodien iekļūt meklēšanas rezultātu TOP-10, jau ir nepārtraukts kā arī sarežģīts darbs ar mājas lapu, kura pamatā ir pārdomāta seo stratēģija.

Seo, vai kā sameklēt piemērotu profesionāli?

Protams, mājas lapas optimizācija, kā jau jebkura cita lieta, tiešām ir apgūstama. Bet, tāda lieta nav vien mājas lapas optimizācija, standartā seo pakalpojumi iekļauj sevī kompleksu pakalpojumu klāstu, kur tiek likts klāt liels profesionālu skaits. Visbiežāk seo speciālists, ir tas cilvēks, kura uzdevumos ietilpst seo stratēģija un audits, turpretim, mājas lapu izstrāde jau ir pārējo darbinieku uzdevums. Patlaban eksistē ne viena vien reklāmas aģentūra, kas var nodrošināt apjomīgu pakalpojumu daudzveidību, piedāvājot Jums iespēju pat nopelnīt uz informatīvām vietnēm, kur tiek pielietota, piem., google reklāma. Tāpēc šeit nebūs taupības jautājums, jau ir jāatrod tā veida mārketinga aģentūra, kura ir jau sevi pierādījusi un kā projekti veiksmīgi darbojas tirgū. Tāpēc svarīgākais ir jāatceras, ka mārketinga pakalpojumi ne vienmēr iekļauj sevī pat optimizāciju, tāpēc jāpēta pats digitālais mārketings un arī tanī strādājošie seo speciālisti.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *