Ikviens, kas jau ir sataisījis savu mājas lapu vai varbūt tiešsaistes iepirkšanās platformu, ir saskaries ar tāda veida terminu kā seo optimizācija. Arī, ja Jūs neziniet abreviatūru “SEO”, kas apzīmē meklētājprogrammu optimizāciju, intuitīvi tiek uzminēts paša jēdziena nozīme. Tad tiešām – kas ir seo?


Vienkāršiem vārdiem, iedomāsimies situāciju, kad esat izveidojis sev tīmekļa resursu – vietni, un Jūs gribat, protams, lai cilvēki varētu to atrast un apmeklētu. Konkrēti šim nolūkam būs izvēlēta SEO mājas lapas optimizācija. Viennozīmīgi tā būs sava veida stratēģija, kurā apvienots rīcību komplekss, kas noved pie tā, ka Jūsu vietne tiek galvenajās pozīcijās mekletājprogrammās.

Uzzini vairāk – https://skaties.lv/zinas/reklamraksti/5-iemesli-kadel-biznesa-attistisanai-jaizvelas-digitala-marketinga-agentura/

Seo optimizācijas rašanās posmi

Mēģinot meklēt, kā tad sāka darboties digitālais mārketings un mājas lapas optimizācija, var norādīt, kad tā pamazām pārtapa tieši no neprasmīga ieroča par augstu tehnoloģiju instrumentu. Attīstības periodā SEO optimizācija ir pārdzīvojusi šādus pamata etapus:
• līdz 1998.g. – sākuma posms. Šajā laikā mājas lapa tika popularizēta, izmantojot atslēgvārdus suragātpastos. Tagad, redzot modernas mārketinga tehnoloģijas, šāda darbība izskatās “netīra” jo pārpilna ar spama vēstulēm;
• No 1998. līdz 2009.gadam sākās PageRank periods. Google meklētājs bija ieviesis šo algoritmu, mēģinot noteikt interneta lapas pozīciju, pamatojoties uz to saišu skaitu, kas pastāv uz doto lapu internetā;
• Sākoties 2009.gadam, seo optimizācija saka prasīt daudz lielāku vērību. Meklētājprogrammas uzsāk karu ar saitēm un arī ievieš rangu faktorus. Ar šo brīdi vajadzīga kvalitatīva satura un arī pārdomātas mājas lapas struktūras izstrāde, tāpēc kvalitatīva mājas lapu izstrāde uzsāka aizņemt daudz laika kā arī līdzekļu;
• Un jau 2016.g. bija gads, kurā galvenās meklēšanas programmas sāka rangu algoritmu paketi. Online vides pārziņiem beidzot kļuva skaidrs, ka viņiem bez pārtraukuma jāmeklē, kādi atslēgvārdi būs atbilstošākie, jāpadara lapa ērtāka, jāaizpilda to ar augstas kvalitātes saturu, japiestrādā pie paša koda optimizēšanas un jāuzlabo lapas noformējums.
Milzīgais pārveidojumu ātrums SEO ļauj secināt, ka būtu vajadzīgs izsekot pašām jaunākajām informācijas ziņām meklētājprogrammu popularizēšanas sfērā, tādā veidā mājas lapas izveide tika pilnīgi citā līmenī. Tikai tā iespējams sasniegt augstu reklāmas efektivitāti.

Kvalitatīva digitālā mārketinga aģentūra – nianses kā var izdalīt to

Taja brīdī, kad Jūs nonācāt pie secinājuma, ka Jums ir nepieciešama kvalificēta reklāmas aģentūra, ar ko sākt savus meklējumus? Ne jau visu laiku tā mārketinga aģentūra ir labākā, kura jau ir lielākā un uzrodas TOP-3 sarakstā, jo visbiežāk lielos uzņēmumos eksistē tik ļoti daudz esošo projektu, ka lielākoties tiek īstenota procesu automatizācija, kas dažreiz nav tas labākais. Tad, kad atradāt tādu servisu, kas Jums visvairāk patīk, noskaidrojiet, kāda veida seo pakalpojumi tiek nodrošināti, kā arī kāds tieši ir speciālistu sastāvs. Ir labi, kad eksistē tāds seo speciālists, kura uzdevumos būs vietnes seo audits, bet tad profesionāli izstrādāta seo stratēģija. Īstenībā digitālā mārketinga aģentūra varētu būt arī neliela, taču tanī varētu darboties profesionāli darbinieki, kuri individuāli pienāk klāt katram uzdevumam. Ļoti labi, ja pakalpojumos jau ir mājas lapas izveide, tā kā tādējādi vietne var būt jau no sākuma izgatavota pareizi. Noskaidrojiet paši priekš sevis, kas tieši ir google reklāma, jo šis ir vēl viens papildus variants, kā pelnīt ar savu vietni. Šodien tieši digitālais mārketings ir tā lieta, uz kuru ir jāliek akcents, tas ļaus nopelnīt un iegūt sev pastāvīgus klientus. Tādēļ šajā gadījumā laba digitālā mārketinga aģentūra ir un paliks galvenais faktors, kura izvēlēšanā jāpieiet īpaši cītīgi.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *